Wij helpen jouw organisatie aan een ijzersterk verhaal

Directe impact: snel inzetbare verhalen voor sales, marketing en leiderschap

Uitdaging

Mensen kopen geen producten, diensten of strategieën – ze kopen verhalen waarin ze geloven. Een sterk verhaal is dé manier om mensen mee te krijgen en sneller beslissingen te laten nemen.

  • Ondernemers, sales- en marketingteams, CEO’s, founders, scale-ups
  • Leiders die investeerders, klanten of medewerkers willen overtuigen
  • Bedrijven die een helder en meeslepend verhaal willen voor sales,
    funding of interne communicatie.

Aanbod

De Ruwe Smid

€995


3 uitgeschreven en 3 ingesproken verhalen. Je krijgt topmateriaal en mag zelf aan de slag.

donePitches en presentatiesdoneHogere conversie
De Meester Smid

€1.495


Alles uit ‘De Ruwe Smid’ + je leert hoe je zelf sterke verhalen bouwt. Inclusief 1 feedbackronde.

donePitches en presentatiesdoneHogere conversie
doneKlantgesprekken
De Story SWAT

€1.995


Alles uit ‘De Meester Smid’+ training in delivery. Hoe breng je je verhaal zodat mensen aan je lippen hangen?

donePitches en presentatiesdoneHogere conversie
doneKlantgesprekkendoneInvesteringen aantrekken
doneInvesteringen aantrekkendoneSterke klantrelaties

Samen maken
we jouw verhaal

Onze werkwijze

In 3 stappen naar een ijzersterk verhaal

De Verhalensmid legt eerst het fundament van jouw verhaal vast. Tijdens een interactieve workshop bepalen we samen de bouwstenen: Wat is het doel van jouw verhaal? Welke boodschap wil je overbrengen, aan wie en met welk effect? En vooral: wat is de verandering die je teweeg wilt brengen?

Met deze input schrijft de verhalensmid een eerste versie van je verhaal. Je geeft feedback, we behouden de sterke elementen en verbeteren waar nodig. Zo werken we in enkele iteraties toe naar een krachtig en authentiek verhaal.

Een goed verhaal verdient een sterke vertelling. De verhalensmid helpt je om jouw vertelvaardigheden te verfijnen. Hoe komt het over? Welke taal en hooks gebruik je om je publiek te boeien? Hoe bouw je het verhaal op? Is het persoonlijk genoeg? En hoe zet je je lichaamstaal in?